23 Mart 2011 Çarşamba

Paket Süsü ( yapim a$amalariyla)

Merhaba tatli$kolarim! :) Biliyorum bu aralar yine blogumu öksüz biraktim. Bunun sebebi günlerimin biraz yogun gecmesidir.
Bugün yapimi basit bir cali$mayla sizlere merhaba demek istiyorum.:)

Paketlerinizi süslemek icin gerekli malzemelerimiz $unlar: kurdele, kapak ve ince bir kurdel.

Kurdeleyi kapaga 7-8 kat olana kadar sarin...

Sonra kapaktan cikarip...resimde göründügünüz gibi kenarlardan $u $ekilde ">" kesin...

Ince kurdeleyle sIkIca baglayin....

$imdi....ic kisimdan ba$layarak bir öne bir arkaya dogru kurdeleyi yerle$tirerek cekin.


Kurdelenin bir bölümünü bu $ekilde bitirdikten sonra...diger bölüme gecin ve ayni $eyi uygulayin.

Buda bitmi$ hali...:) Basit bir cali$mayla hediye paketlerinizi bu $ekilde süsleye bilirsiniz...;)

Bütün Blogger arkada$larimi sevgiyle öpüyorum....:-* birdahaki posta görü$mek üzere.

1 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

çok şık olmuş.yapım aşamalarıyla çok net anladım.emeğine sağlık