19 Kasım 2009 Perşembe

Koleksiyonumdan Parcalar (dikilmi$ hali)

Hafta ba$i üsteki modelin cizimlerini yayinlami$tim. Canim Bucannim dikilmi$ halinide görmek istemi$. Canimcim sen istersinde ben yayinlamammi hic.:)
Tekstil sektöründe cali$anlar bilir. Bazen cizdigimiz modeller istedigimiz ,dü$ündügümüz gibi bize geri dönmüyor.
Bu üst modeldeki gibi mesela. Sweat-Shirt´ün üst kismini bir kac ton koyu tasarlami$tim ama üretim yanli$likla bu $ekilde oldu. Neyse böylede fena görünmüyor...:)
Sevgiler...

Dip Not: Bu aralar laptopum arizali oldugundan fazla bir$ey yayinlayamiyorum...$uan bile $irketten yaziyorum. Ama tabiki üretmeye ara vermedim.;) Laptopum iyle$ir iyle$mez payla$maya devam....;)

2 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok şeker olmuş.

Bucanni dedi ki...

Ayy canım kaçırmışım ben bunu. Bence bu haliyle de çok güzel süpersin şekercim. Bu arada dün akşam annemlerle konuştum iyilermiş. çook öptüm.