18 Temmuz 2010 Pazar

Catimini

Bu aralar cok fazla post hazirlayamiyorum, aklim hep burda ama zaman yok! :-/
Yeni koleksiyonada ba$ladik....gidilecek yerler, fuarlar, terminlerde belirlendi. Bu demek oluyorki yine yogun bi 3-4 ay beni bekliyor.

Yaz bitmeden miniklerimiz icin bir kolaj hazirladim. Büyükler icin hazirlanirda kücükler icin hazirlanmazmi hic.:))
Catimini cok sevdigim cocuk markalarindan birtanesidir...



**************************************************************************************




**************************************************************************************


Resimler bu adresten alinmi$tir----> http://www.modekids.at/

6 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Olsun canım yinede vaktin oldukça seni ve postlarını sabırsızlıkla bekliyorum. Giysiler çok tatlı ama ben bebeciklerede ayrı bir bayıldım.

bahar yorgun dedi ki...

fırfırları bende çok seviyorum canım kendime bile aldım bir fırfırlı etek :)) sana yoğun iş temponda kolaylıklar diliyorum :)

NiLaY dedi ki...

teşekkürler bilgi için :) sevgiler..

Juli dedi ki...

Elbiseler çok tatlı. Çocukları söylemiyorum bile. =)

dshandmade dedi ki...

Ne güzel modeller, bu modelde elbiseleri ben de severek giyerim. Bu arada sana kolay gelsin.

Yeşim dedi ki...

Küçüklere herşey yakışıyor bayıldım renklerine ve modellerine :) Canım, işlerinde kolaylıklar diliyorum sana.