10 Ocak 2011 Pazartesi

Bartunun Süveteri

Benim resimlerime bakmakdan gina gelmi$tir diye sizlere birazda yegenim Bartunun resimlerini göstereyim dedim.:)
Üstündeki süveteri yeni yil hediyesi olarak ördüm zeytinime.
Bu noel tatilinde yegenim, annesi ve babasi bir kac günlügüne misafirim oldular..:) firsat bu firsatir diye hemen giydirip bir iki poz yakalamaya cali$tim. Ama cocuklarin hizina yeti$mek ne mümkün...verdigi en güzel pozlari ne yazikki kacirdim. :)






1.Not: Kol ve yaka lastigini sonradan örüp modele ekledim.
2.Not: Balayi resimlerini daha sonra yayinlicam, cünki bir sürü resim var aralarindan bir kac tane secmem gerekiyor.

6 yorum:

ÖZLEMCE dedi ki...

FOTOLARINI BEKLİYORUMMM.YELEKTE ÇOK GÜZEL OLMUŞ.ELİNE SAĞLIK GÜZEL GELİNN

Unknown dedi ki...

bartu koacam olmuş ,süveteri cok şık olmuş ,halasının elinden geçtigi belli

Havlu Dantel Modelleri dedi ki...

Çok beğendim, lolları da harika düşmüş.

Ayrıca allah mesut etsin, hep mutlu olun...

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Bartun'da süeterde çok hoş.Ben resilerine hep zevkle bakıyorum.
Sevgiler:)

Filiz dedi ki...

merhaba,çok muntazam örmüşsünüz,renk seçimi de çok başarılı,elinize sağlık..ben de örgü örmeyi çok seviyorum,blogunuzu hemen izlemeye aldım,bana da bekliyorum:
filizinevi
bu arada yeni evlenmişsiniz,mutluluklar dilerim:)

Bucanni dedi ki...

Yavru kuşum çok özledim seniiii. Bartuş çok tatlı olmuş. Süveteri de çook yakışmış :) Ellerine sağlık öptüm seni kocaman.