19 Kasım 2009 Perşembe

Koleksiyonumdan Parcalar (dikilmi$ hali)

Hafta ba$i üsteki modelin cizimlerini yayinlami$tim. Canim Bucannim dikilmi$ halinide görmek istemi$. Canimcim sen istersinde ben yayinlamammi hic.:)
Tekstil sektöründe cali$anlar bilir. Bazen cizdigimiz modeller istedigimiz ,dü$ündügümüz gibi bize geri dönmüyor.
Bu üst modeldeki gibi mesela. Sweat-Shirt´ün üst kismini bir kac ton koyu tasarlami$tim ama üretim yanli$likla bu $ekilde oldu. Neyse böylede fena görünmüyor...:)
Sevgiler...

Dip Not: Bu aralar laptopum arizali oldugundan fazla bir$ey yayinlayamiyorum...$uan bile $irketten yaziyorum. Ama tabiki üretmeye ara vermedim.;) Laptopum iyle$ir iyle$mez payla$maya devam....;)

2 yorum:

ŞANSLI dedi ki...

Çok şeker olmuş.

Bucanni dedi ki...

Ayy canım kaçırmışım ben bunu. Bence bu haliyle de çok güzel süpersin şekercim. Bu arada dün akşam annemlerle konuştum iyilermiş. çook öptüm.