19 Kasım 2009 Perşembe

Mim *2*

Canim firdevs im beni mimlemi$,te$ekkür ederim bidenem.:)
$imdi gelelim sorulara....

BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN ?
Fantazi isimlerden pek ho$lanmiyorum,bu yüzden kendi gercek ismimi vermek istedim bloguma. Fenada olmadi herhalde..:)

BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIM STAR TİRİBİM ?
Kaprisli bir insan olmadigimdan kimseye tirib atigimi hatirlamiyorum, atmamda zaten.
Bir sorunum varsada gider o insana sIkIntimi acik acik söylerim.

EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY ?
Bu soru hediye alma anlamindaysa: Bana verilen hic bir$eyi sevincten garip olsa bile garip görmem.
Bu soru kendime aldigim bir$eyse eger: Bana garip gelen bir$eyide almam zaten. Alsam garip olur herhalde.:)

ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR ?
$imdi herzaman $ekerim dicem kimse inanmayacak bana...bencede inanmayin zaten.:)
Ama huzurlu oldugum her an taptatli $eker gibiyimdir.

ARKADAŞIM SORMAYIN DEDİĞİNİZ ŞEY ?
Birsen artik ne zaman evlenmeyi dü$ünüyorsun? Bu soruyu her duyu$umda ciglik atacagim geliyor.:)) Ama tabiki salon kizi imajimi bozmayip, kibarca hayirlisi böyleymi$ diyorum.:)

AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜM ?
Kendimi görüyorum...ba$ka kimi görecektimkine..:))

KENDİNİ OKUTAN BLOGLAR ?
Bana samimi gelen ve üreten her blogu seve seve takip ediyorum.

BU BLOG SAHİBESİ NERELERDE GÖRÜNÜR ?
Genel olarak i$ yerinde...
Ormanda köpegimle birlikte yürüyü$te...
Bazen arkada$larimla shopping turunda...
Ama en cokta evde...evimde vakit gecirirken kendimi cok mutlu ve huzurlu hissediyorum.

Bende blog arkada$im cemre cimi mimliyorum...canimcim sira sende. ;)

7 yorum:

Bucanni dedi ki...

Canım afroditim benim aldığın en garip şeyi Tarık'a sor :) anladın sen onu :)

BirSen dedi ki...

:)))...ay hic gülecegim yoktu...unutmu$um ben...:))

Adsız dedi ki...

Ha ha ha çok güldüm valla.Şekerim sen unutsanda hatırlatan mutlaka çıkıyor :))
Yine 2 idiler 3 olduların 2.si :))

BirSen dedi ki...

*Adsiz 2.si*: ay Allah iyligini versin abla :)))..

üzüm kuşu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
BirSen dedi ki...

*Cemre*: Gülüm benim özür dilemene hic gerek yok,olurmu hic.:)
Canimsin yaaa...:)

üzüm kuşu dedi ki...

canımm yorumu silmek zorunda kaldım :( bir iki yazım hatası fark ettimde öpüyorum canım benim