17 Aralık 2009 Perşembe

Cicek Desenli Elbise



Oh cok $ükür...yine yava$ yava$ bir$eyler ürtme moduna girmeye ba$ladim arkada$lar. Yakinda izine ayrilacam ya sebep bu sanirim.:) Mutlu oldugum zaman, canim ayni anda bir sürü $ey yapmak istiyor.
Bu yüzden dün a$ka gelip bir elbise kestim kendime,hatta bu yetmeyip dikmeye bilem ba$ladim.:)
Hemen hemen bitti gibide bir$ey, sadece elbiseye kemer eklesemmi diye dü$ünüyorum.
Bu yüzden kuma$ deseninin icinden bir ton secip ona göre düz renk bir kuma$ bakmam gerekiyor. Cumartesi ilk i$im buna bakmak olacak herhalde.
$imdilik elbisenin ön ve kol kismini ekliyorum...yakinda tümünü yayinlarim.;)
Sevgiler...

8 yorum:

Zeynep Duran Semerci dedi ki...

Canım çok güzel görünüyor elbise iyi günlerde kullan.

Bucanni dedi ki...

Yaaaa ne güzel kumaşlar buluyosun sen. Çok güzel olacak kesin. Biran önce bitir de göreyim :) çok öptüm

dakikadanonce dedi ki...

renk ve model harika birsencim. maşaallah çok hızlısın yaa.

BirSen dedi ki...

*Zeynep Duran Semerci*: Zeynepcim te$ekkürler tatlim.

*Bucanni*: thank you canim!:)
Gülüm kuma$larimi fuarlardan aliyorum..ama türkiyedeki seceneklerde cok güzel.

*Dakikadanonce*: Sag ol canimcim...ah zamanim olsa daha neler yapacam :))ama malesef zaman sorunu ya$iyorum...

cingifilli dedi ki...

mimlendin!

ŞANSLI dedi ki...

Canım bitirince giyip resimle!çiçek desenli kumaşları severim.Kolay gelsin.
Sevgiler...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Yayınla bende şişeyim, ah be cicim Singerim paslanacak vakit olsa da ders alsam ama nerde :(

BirSen dedi ki...

*Cingefilli*: tamam canim ;)

*$ansli*: Resimlerim tatlim,te$ekkürler.:)

*Stil Direktörü*: canim bence hemen ba$la..hem ne güzel diki$ kö$eside yapmi$sin kendine.:)