21 Aralık 2009 Pazartesi

Mim *3*

Sevgili cingefilli arkada$im beni mimlemi$. te$ekkürler tatlim..; )
I$te sorular ve cevaplar.....

1.Kullandiginiz parfüm markasi?
$u aralar severek kullandigim 2 parfüm var biri Chanel Chance digeride Bvlgari Pour Femme.

2.En son okudugunuz ya da okumakta oldugunuz kitap?
Drachenläufer (Ucurtma Avcisi)
Yazar:Khaled Hosseini

3.En son izledigim film?
New Moon

4.Okumaktan zevk aldiginiz kitap türü?
Gercek hayat öyküleri, Osmanli ve Alman tarihi ile ilgili romanlar + A$k romanlari :)

5.Vazgecemediginiz, begendiginiz giyim markaniz?
BirSen Design :)...onun haricinde Xanaka, Zara ve H&M

6.Sac renginiz?
Findik kabugu renginden 1-2 ton acik sac rengim ama koyula$tirmayi dü$ünüyorum

7.Göz renginiz?
Mavi

Bende noyumberry arkada$imi mimliyorum...;)

2 yorum:

Bucanni dedi ki...

Şekerim napıyosun özledim seni. Saçını niye koyulaştırcan yakıştı o renk sana :) muccck

BirSen dedi ki...

Bidenem pek bir $ey yaptigim yok :)Bende seni cok özledim.
Bu arada sacimi koyula$tirdim bile...hemide bugün:)