23 Mayıs 2010 Pazar

Renkli Kuma$tan Örgü Kazak


Nihayet aylar önce ba$lami$ oldugum renkli kuma$tan örgü kazagimi bitire bildim arkada$lar...sanirim bu ilk ve son kazagim olacak, :) cünki cok zahmetli bir cali$maydi.
Kuma$i kes,diki, ör...ufff...bir sürü i$ti valla. Gerci bitince cok ho$uma gitti, ama yinede birdaha böyle bir i$e kalki$acagimi sanmiyorum. :)
Model hakkinda bilgi:
Dikdörtgen $eklinde iki parca ördüm....kenarlarini kol agzina kadar, omuz kismilarinida 7-8 cm geni$liginde diktim.
Herkeze mutlu ve verimli bir hafta diliyorum..sevgiler...;)

18 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Iyi ki sabredip bitirmissin =) Cok guzel olmus ellerine saglik =D

Unknown dedi ki...

çok şık olmuş canım ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş ve çokk yakışmış;)Emeğinize ve fikrinize sağlık:)

Gülşah dedi ki...

Cok güzelolus seker ellerine saglik... sanada yakisti süz saclarda yakisti mükemmelsin ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

gerçekten çok emek verilmiş ama bence değmiş, ve çok yakışmış;) eline sağlık, güle güle giy

Nedret dedi ki...

Emeğine değmiş ama, çok güzel olmuş.

ANTİGONE dedi ki...

yorulmuşsun ama kesinlikle değmiş. bayıldım canım, güle güle giy ;D

STYLE M dedi ki...

bende örgüyü sevmiyorum .
ama ne guzel yakismis makyajinda guzelmis bu arada ;D

noyumberry dedi ki...

Birsencim:)kazağın çok hoş olmuş canım..kumaş parçalarından bluz
yapılabildiğini de görmüş oldum,sayende..ellerine sağlık..
sevgiler..

SEVECEN dedi ki...

BİŞEY DİYİMMİ,ÜZERİNDE BAMBAŞKA BİŞEY OLMUŞ BU KAZAK....NORMAŞDE BEĞENMEM AMA DEDİĞİM GİBİ NASIL GÜZEL KOMBİNLEMİŞSİN...HELAL SANA YAVRUUU:)

Stil Direktoru dedi ki...

Çok modern olmuş, yüzünde ki ışığa bayıldım

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

İçindekide dışındakide çok güzel.
Sevgiler canım:)

BirSen dedi ki...

*Zuzu*: dimi ama!:D sag ol canim.

*Narish*: te$ekkürler canim :)

*Sibel*: cok te$ekkür ederim Sibelcim.:)

*Gül$ah*: Düz saca pek ali$madim,bugün yine eski kivircik halime geri döndüm.:))

*Biyasimadahagirdim*: gercekten biraz ugra$tirdi beni..ama böyle güzel yorumlar alinca iyiki yapmi$im diyorum.:)

*Neduk*: Te$ekkürler Nedret abalcim :)

*Antigone*: Sag ol canim benim, begendigine sevindim.:))

*Style m*: Ben aslinda örgüyü seviyorum ama bu $ekilde örmek biraz sabrimi zorladi.:))

*Noyumberry*: Te$ekkür ederim canim. :) senin po$et parcaciklarindan ördügün cantalarda cok güzel oluyor! Biraz onlardan ilham aldim zaten.;)

*Sevecen*: Canimsin sen yaaa..:)) beni öyle motive ediyorsunki,okudugum her yorumundan sonra aynisindan birakac tane daha yapasim geliyor.:))

*Stil Direktörü*: Canim Edo$um bende senin postiv enerjini cok seviyorum.:))

*$ansli*: Ayy bak $incik $imaracam.:)) cok sag ol canim benim!

gulseyhan dedi ki...

once yazıyı yanlış okudum sandım yanı kuması kesıp ördun harıkasın kaba olur dye dusundum ama hıcte oyle durmuyor elıne saglık

BirSen dedi ki...

*Gulseyhan*:Cok sag ol canim!:) Özelikle ince esnek bir kuma$ sectim kaba durmasin diye.

SEVECEN dedi ki...

YOK Kuzum çok yormuş bu kazak seni kıyamam, yeter annem sana bi tane yıka yıka giy..hadi bakimmm :)

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

kuzucum harika olmuş bu kazak:)tabi belkide senin üstünde daha da güzel durduğu içindir:))
öptüm seniii

BirSen dedi ki...

*Sevecen*:Bencede bir tane yeter..ama bu kazagi yikayinca nasil bir hal alir orasinin bilemiyorum.:)))

*!!$ekerperisi!!*: Canim benim yaki$tirdigina sevindim.:))bende seni öpüyorum.