6 Eylül 2010 Pazartesi

Bin Muhte$em Güne$ "Khaled Hosseini"


Ilk romani Ucurtma Avcisi´yla tüm dünyada üstün ba$ari yakalayan Khaled Hosseini´nin ikinici kitabi Bin Muhte$em Güne$i büyük bir heycanla okudum. Yazar yine bu romanindada dogdugu topraklardan bir öyküyü konu almi$.
Kitapta iki kadinin kesi$en ya$amlari, kaderleri, birbirlerine olan dostluklari anlatiliyor…
Ben kitabi cok begendim...bu kitapta sadece iki kadinin aci hayat öykülerini ögrenmekle kalmayip, Afgan halkinin ya$ami$ oldugu ve hala devam eden zorlu ya$am mücadelelerini,sava$larini ve kültürünü de ögreniyorsunuz.
Gün boyu, gece ba$inizi yastiga koydugunuzda bile aklinizdan cikamayacak bir kitap.
Okumayi seven bütün arkad$larima bu kitabi tavsiye ediyorum hatta özelikle okumalarini istiyorum.
Cünkü bir yerlerde bu kitapta anlatilan hayatlarin gercekten ya$andigini bilmek gerekiyor!
P.s.:Kitabin altindaki örtü anneme ait, genc kizlik dönemlerinde i$lemi$.:)

6 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

insan nefesini tutuyor, bazen de nefesi daraliyor okurken. bu yasananlarin gerçek oldugunu göz önünde bulundurunca da, simarikliklarimizdan utandim... ne kadar sükretsek azdir. ah meryem co :(

NiLaY dedi ki...

harika bir kitap bu :) herkese keyifli okumalar..

STYLE M dedi ki...

birsencigim cok haklisin kitapta anlatilanlarin hala yasandigini bilmek lazim
ama ne aciki unutturma politikasinin cok guzel isleyen bir dünyadayiz ;(

dokuzuncubulut dedi ki...

İki kitabı da okudum, hem de bir nefeste... Kitabı okuduktan sonra "Uçurtma Avcıları"nın filmini de izledim. O da mükemmel...
İnsan özgürlüğününü ve sahip olduklarının kıymetini çok daha iyi anlıyor.
Paylaşım için teşekkürler, sevgiler.

Bucanni dedi ki...

Canım benim adı gibi muhteşem bir kitaptı dimi. Çok öpüyorum seni iyi bayramlar...

ANNEMİNELİ dedi ki...

İyi Bayramlarrr...