13 Eylül 2010 Pazartesi

Ki$lik Mini Elbise

Merhaba arkada$lar! :)

Uzun zaman olmu$ diki$ makinemin önüne oturmayali...bu aralar sadece ufak tefek i$lerle gönlümü avutmaya cali$iyorum.:) Ramazanda diki$ dikmeye ne halim nede vaktim vardi, dün bütün güclerimi toplayip bu mint ye$ili ki$lik elbiseyi diktim. Sabrisiz davranip hemen sizlerle payla$mak istedim, bu yüzden üstümde resimleyemedim. Ama ilk firsat da elbisemle sizlere modelik yaparim.:)



Bu elbise icin kalip kullanmadim...sadece bi Long-Shirt´ümü örnek alarak kestim ve biraz boyunu uzattim...arti biraz firfirlarla süsledim.

16 yorum:

Vintage Duygular dedi ki...

Geçmiş bayramın kutlu olsun canım, umarım dilediğin gibi huzurlu,neşeli bir bayram geçirmişsinizdir. Elbisen çok güzel olmuş, güle güle giy. Öpüyorum ;)

Tiryaki dedi ki...

nefis bişey olmuş bu!
bayıldım ellerine sağlık

dakikadanonce dedi ki...

rengine ve fırfırlarına bayıldım birsencim ellerine sağlıkkk. sevgiler canım

cemre dedi ki...

canım ellerine sağlık üzerindeki halini merakla bekliyorum:)

Mavi Masal dedi ki...

Çok şirin bir elbise olmuş :) Güle güle kullan.

STYLE M dedi ki...

yaa nasil guzel ve romantik bir durusu var.ellerine ve zevkine saglik ;)

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çoooooook beğendim. ellerine sağlık. fırfırlar mükemmel olmuş. kenarlarını kıvırdın mı?

BirSen dedi ki...

*Vintage Duygular*: Te$ekkür ederim canim...güzel bir bayram gecirdim...umarim sende mutlu bir bayram gecirmi$tirsin.Bende seni cok öptüm.:)

*Tiryaki*: Te$ekkürler Tiraykicim.;)

*Dakikadanonce*: Begendigine sevindim canim.:)

*Cemre*: Ilk firsat´da resimleyip payla$irim canim.:)

*Mavi Masal*: Te$ekkürler..:)

*Style M*: Ah canim benim cok te$ekkür ederim.:)

*iki dirhem bir cekirdek*: Firfirlarin kenarlarini kivirmadim canim, overlock´da gecmedim.

Antigone dedi ki...

harika olmuş canım, üzerinde de görelim ama ;p

BirSen dedi ki...

*Antigone*: Tamam tatlim,ilk firsat´da! ;)

Bucanni dedi ki...

Bidenem süper olmuş ama keşke giyseydin de görseydik. Diktiklerinin kalıplarını saklıyosun dimi :) sakın yeni evimde kalabalık yapar deyip atma ben toplarım hepsini :))

BirSen dedi ki...

*Bucanni*: Canimin ici sakliyorum...sen gel ben sana daha ne kaliplar yapip veririm.:)

Siu dedi ki...

işte buna bayıldımmm! :)

BirSen dedi ki...

*Siu*: te$ekkürler canim.:)

MODAVESAİRE dedi ki...

aayy çok hoş.. çook!!

AsOrTiK dedi ki...

sayfalar arasında dolaşıp kendimi kaybettiğimde bu elbiseyi gördüm, vuruldum:)) ne kadar güzel olmuş böyle. askıda böyle görünüyorsa giyince nasıl duruyordur kim bilir?? şimdi onu arayıp bulacağım, sabredemedim hemen yazmak istedim:))
ellerine sağlık, iyi günlerde kullan
sevgilerimle