16 Aralık 2009 Çarşamba

Kuma$tan Avizeler



Görür görmez bayildim bu ne$eli avizelere...:) bana aninda ilkbahari cagri$tirdi,ama sonra acaba böyle bir lambayi hangi oda icin kullana bilirim diye dü$ündüm...sizce en cok evin hangi bölümüne yaki$irki? bana sanki cocuk adasin yaki$ir gibi geldi.
Biraz inceleyince aslinda yapila bilir bir$ey sadece metal ta$iyici aparati bulmak biraz sorun olabilir...onun di$inda etrafi kuma$la sarilip üstüne renkli kuma$lardan figürler eklenmi$ uc kismida boncuklarla süslenmi$.
Bu arada 3 gün sonra 2 haftalik noel tatiline ayriliyorum...Ollllllleeeeeeey :)))..cok mutluyum arkada$lar,yogun bir i$ temposundan sonra feci $ekilde tatile ihtiyacim vardi zaten. Ocak ayinda yine ayni i$ temposuyla devam edecegim icin bu tatil bana kesin cok iyi gelecektir. Hem böylelikle rahat rahat uzun uzun örgülerime,diki$lerime ve kitaplarima daha fazla zaman ayira bilcem ve tabi sizlerede...:)

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Birsen bu aparatı İkea da ve Koçtaş'da var.Fiatı uygun. Çocuk odaların da çok şık durabilir.

Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgiyle kalın...

noyumberry dedi ki...

gerçekten avizeler çok şık ve neşeli :)ben de kesinlikle çocuk odalarına yakışacağını düşünüyorum..Bu arada tatile çıkıyormuşsun;İyi tatiller,mutlu yıllar,bol bol eğlen:))

BirSen dedi ki...

*Evimin Incileri Belgin*: te$ekkürler canim,Ikea ya baka bilirim ama Kocta$ burda yok malesef. Yardimin icin te$ekkürler :)

*noyumberry*:te$ekkürler tatlim..sanada $imdiden mutlu yillar..:)

Bucanni dedi ki...

Şekerim tam bu metal aksamı nerede buluruz diye düşünüyordum ki, evimin incileri cevap vermiş. Metal kısım olduktan sonra süslemesi kolay valla bende çok beğendim ve yapasım var bunlardan :)
Canımcım 2 hafta dinlencen oh ne güzel şimdi sen bir sürü şey yaparsın bizde görürüz :) Ya da belki bir yurt dışı seyahati yaparsın belli mi olur :)

dakikadanonce dedi ki...

birsencim bu aksamlar çin pazarı denilen yerlerde de var japon feneri diye kağıttan olanlar varya onların üzerine kumaş geçirilmiş haline benzettim bende. İyi tatiller bol bol dinlen ama
sevgili bucanni sanki türkiye'ye gelmeni istiyo he.

BirSen dedi ki...

*Bucanni*: bidenem inan kendimi zor tutuyorum valla.:)ama yaza belki sen gelirsin,zaten sözün var bana...:))

*dakikadanönce*: evet dogru canim,cok benziyor gercekten.
ah ke$ke bucannimin yanina gide bilsem,ama artik yaza in$allah.:)

sena dedi ki...

umarim guzel bir yeniyil tatili gecirirsiniz,simdiden mutlu yillar...

Unknown dedi ki...

çok hoslar cidden...
bu arada yeni temamla ilgili dileklerin için de tskler..edicimin ellerine saglık.modasal mevzular da diğer temaları da var...