8 Aralık 2009 Salı

Ne$eli Hayat

Yilmaz Erdoganin yazip yönettigi ve ba$rolünü oynadigi “Neşeli Hayat” filmini izledim gectigimiz cumartesi. Ben cok begendim.. izlerken 1 saniye bile sIkIlmadim,ama cogu insani hayal kirikligina ugratimi$ bu film (mesela karde$imide)
Filme komedi diye gidenlerin zaten ba$tan hayalkirikligina ugrayacagi kesin. Ama bu bir komedi filmi degil, buyüzden bunu göz önünde bulundurarak gidin filme bence.
Bana göre Yilmaz Erdogan yine cok iyi bir i$ cikartmi$.Gercekten anlamli bir filmdi.
Anlattiklari, hikayeyi cok sevdim bana cok samimi ve sicak geldi. Rizaya ama cok üzüldüm! Güc durumda olan insanlarin hayata tutunmak icin verdikleri caba ise beni cok etkiledi. Ben kesin izleyin derim!

Sevgiyle...

6 yorum:

Bucanni dedi ki...

Canım benim bende izlemeyi istiyorum ama önce yedi kocalı hürmüzü izlicem. Fragmanları çok komk. Sizde izleyin :) Bu arada yazın çok akıcı ve güzel olmuş ve ayrıca yeşil şeyi hala bitiremedim :)

BirSen dedi ki...

*Bucanni*: Canim te$ekkür ederim :)
bazen daha rahat yaza biliyorum bazende zorlaniyorum i$te...Yedi kocali hürmüzü bende izlemek istiyorum,yakinda gösterime girecek galiba.
Benim sari $eyde oldugu gibi duruyor,anca seneye $ubata marta biter herhalde :))

cecilia dedi ki...

bende herkesin beğenmediğini duyuyorum çevremde, dedim hiçmi beğenen yok :)sen beğenmişsin demekki önyargıyla yaklaşmamak lazım, filmden ne umduğumuz da etkiliyo tabi fikrimizi.

BirSen dedi ki...

*cecilia*: cecilia, canim ben begendim filmi.Belki filme girerken cok büyük bir beklentim olmadigindandan dolayida hayalkirikligina ugramdim.

KokoSh dedi ki...

ben çok kararsız kaldım herkes kötü dedi iyi diyen 2. kişi sensin:( pıff napsam ki yaa

BirSen dedi ki...

*KoKosh*: evet tatlim cogu ki$i begenmedi.Dogru cok ahim $ahim bir film degil belki,ama ben konusunu cok sevdim.