30 Ekim 2009 Cuma

Gülo$umun Hirkasi


Gül$ahcim karde$imin e$i, Bartunun annesi, benimde biricik yengecimdir.:)
Gülo$um örgü örmeye bundan 1-2 sene önce ba$ladi ve kisa zaman icinde kendini bu konuda cok geli$tirdi (o bunu böyle görmesede, ama bence öyle!:)..)
Önceleri daha cok dantel i$leriyle ugra$an yengem,$u aralar tam bir örgü tutkunu oldu! :) Hatta buna diki$ ögrenmeyi bile ekledi.. bu konudada onu ba$arili olacagini dü$ünüyorum.
Gülo$cugum bakarsin ilerde sanada bir Blog acariz,nedersin?:)

Bugün size yengemin en son örmü$ oldugu hirkasini yayinlamak istedim..hirkanin renkleri ve modeli benim cok ho$uma gitti..bakalim sizler nasil bulacaksiniz..

Fistikim örgü örmeye devam! ;)

6 yorum:

Bucan Gülsah dedi ki...

Canim ya ne güzel yazmissin böyle cok tesekür ederim sayende ögrendim..Hocam kuvetli sabrila bana ögretiyor onun destegi olmasa asla yapama yani sagol görümcecigim...blog olabilir bir 5 sene sonra sizle kasik atamam hehhe tekrar tesekürlerrrrr canim yaaa öpüyorum

Bucanni dedi ki...

Şekerim naber?
Size niye yün dayanmıyo anlaşıldı :) Valla üç koldan örüyosunuz maşallah. Gülşah'a söyle çok beğendim. Ana, kız, gelin örün gari :)
Bu arada mailinide aldım :) en kısa zamanda yeni mailini bekliyorum. Çook öptüm.

Bucan Gülsah dedi ki...

Eh firdevs abla kimin ailesine gelin geldimnormal yün yetmemesi
Size ulasmakicin daha cok örmemlazim cok;)
Öpüyorum seni

ŞANSLI dedi ki...

Çok güzel olmuş reglan kollara bayılırım.İyi günlerde giysin.
Sevgiler...

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

süüper olmus cnm ellerine saglık

Bucanni dedi ki...

Canımcım seni mimledim haberin ola :)