21 Ekim 2009 Çarşamba

Laleli Tutacaklar





Diki$ diken herkezin mutlaka bi kenarda arta kalan kuma$lari oluyordur. Ben arta kalan kuma$larimi genelde tutacak yaparak degerlendiriyorum. Böylelikle kuma$larim hem cöpe gitmemi$ oluyor hemde bir yandan cevremdeki insanlara hediye ede bilecegim bir sürü tutacagim oluyor.:)

Yanliz kuma$larda dikkat etmemiz gereken bir nokta var,kuma$ kompozisyonu en az
90% Pamuk icermesi gerekiyor 100% olursa tabi daha iyi olur,cünki dikecegimiz tutacaklarin sicakliga dayanikli olmasi gerekiyor!
Sevgiler...

6 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Çok modern bir lale olmuş canım ellerine sağlık

Bucanni dedi ki...

Şekercim bütün kumaşlarım ayrı telden çalıyo :(
Yoksa çoktan denicem :) Kocaman öpüyorum.

Nedret dedi ki...

Çok tatlı, bayıldım.Tam benim cesaret edebileceğim bir büyüklük.Sandalye minderi kadarını bile gözüm yemez.Bunun ölçüsünü tuttum:)))

Bucan Gülsah dedi ki...

Cok güzelllllll banda ögret hocam ;-)

BirSen dedi ki...

*stil direktörü*: evet biraz öyle oldu :-D cok saol canim benim!

*Bucanni*: anliyorum tatlim,kuma$ dokusunun birazcik birbirine uymasi gerekiyor..biraz daha kuma$ biriktirmeye devam et bence.:)

*neduk*:tutacaklari begendigine sevindim nedukcugum..cok saol canim!:) bence bunuda yapabilirsin minderide...yardima ihtiyacin olursa ben burdayim.;)

BirSen dedi ki...

*Bucan Gül$ah*: ögretirim tatlim,haftasonu atölyeye bekliyorum..;)