20 Ocak 2010 Çarşamba

Blog Tanitimi *GÜL$AH* :)

Amaniiin....benim tatlimda bir Blog acmi$ yerim ben senin Blogunu.:)

Arkada$lar sizi gulsah ´la tani$tirayim, kendisi benim yengem olur yani karde$imin e$i. Ama ben yenge kelimesi pek sevmedigimden ona kisacasi Gülo$ diyorum...tabi kendi aramizda ba$ka itham kelimelerimizde var ama onlari en iyisi yazmayim $imdi.:)
Artik nerdeyse sülalecek sizlerle payla$imlarda bulunacaz..:)) Icimize Blog sevgisini sokan biricik kuzenim
bucanni dir..hem beni hem yegeni tugba sonunda Gül$ahida Blog aleminin güzelikleriyle tani$tiran ta kendisidir.

Gül$ahciim canim sende aramiza ho$ geldin! Seni cok seviyorum,iyiki varsin iyki ailemize girdin! :)
Güzel payla$imlarda bulu$mak üzere...Sevgiler..

7 yorum:

noyumberry dedi ki...

Canım Gülşahın bloğu hayırlı olsun onu izlemeye aldım:)
dört koldan geldiniz bakıyorum:)))
sevgiler...

Gülşah dedi ki...

ayy canim cicim benim duygulandim mi ne ;-) sarildim öptüm seni simdi ;-)) sayenizde bende bu bagimli oldum bloga hosbulduk Insallah cok cok güzel paylasimlar olur sagollllllll emegine yüregineeeeee

nily21 dedi ki...

Hoşgeldin Gülşah, izlemeye alıyorum. Bucanni'nin kuzen olduğunu da yeni öğreniyorum :)))

Atolyekedi dedi ki...

aa ne güzel hayırlı olsun

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Hayırlı olsun canım.Paylaşımın için teşekkür ediyorum.
Sevgiler...

Bucanni dedi ki...

Şekerim biraz daha zorlarsak blogger ı ele geçirebiliriz :))

BirSen dedi ki...

*Noyumberry*: valla hic sorma öyle oldu biraz.:) Izlemeye aldigin icin te$ekkürler canim ;)

*Gül$ah*: canim benim nedemek,herzaman icin yardima hazirim ;)

*Nilgün*: evet kuzeniz ama kuzenden öte karde$e gibiyiz.:)

*Atolye Kedi*: te$ekkürler canim

*$ansli*: sag ol canim :)

*Bucanni*: evet $ekerim :))