22 Ocak 2010 Cuma

Kirmizi,Cicek Motifli Atki


Artik gecen seneden kalma ne var ne yok döküyorum ortaya :)...bu aralar koleksiyon döneminde oldugumuz icin ak$amlari cok gec cikiyorum i$ yerinden, haliylede eve gelince canim pek bir$ey yapmak istemiyor..yada yapsam bile uyu$uk uyu$uk yapiyorum.:)

Yukardaki atkiya gelince...cok basit bir örnek, aslinda örnek bile degil ters düz örgü..yani lastik.
Atkinin her iki ucuna cicekten bir motif örüp ekledim. Cicegin ortasinada bir dügme yerle$tirdim...i$te bu kadar! ;)
Herkeze $imdiden mutlu bir haftasonu diliyorum...sevgiler...

13 yorum:

Gülşah dedi ki...

Harika bir cicili bicili sal.. sanada yaki$ir öpüyurm...
sende daha neler var dökecek ;-))

üzüm kuşu dedi ki...

canımm kırmızı renge bayılıyorum ucundaki çiçeklerde çok hoş olmuş elimdekileri bitireyim bi tanede kırmızı atkı ben örücem:)

mamila dedi ki...

Güzel fikir şık olmuş,ellerinize sağlık.sevgiler

noyumberry dedi ki...

Atkın çok şık olmuş canım:)
atkıda püskül pek sevmem,
ama çiçek fikri güzel olmuş..
ellerine sağlık...

Bucanni dedi ki...

Şekerim atkın ne şeker, eline sağlık. Benim kafa doluya baktımda salıdan beri boş geçmişim bloğu. Hiç farkında değilim :). öptüm çok.

TÛBA dedi ki...

ayyyy çok güselmişşşş.. Ya bende yapcammm..Valla düğme olayına bayıldım,çok tatlı gösukuyo :)

Atolyekedi dedi ki...

nede güzel örmüşsün ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Renk harika kırmızı heyecan ve mutluluk rengi çicekteki detay ise ayrı bir hava vermiş ellerinize emeğinize sağlık.

Sağlıklı, mutlu, sıcak, güzel bir hafta sonu geçirmeinizi diliyorum.

Sevgiyle kalın...

ANTİGONE dedi ki...

çok şeker olmuş, ellerine sağlık canım ;)

Nedret dedi ki...

Hiç küçümsemeyin.Gayet hoş olmuş.Elinize sağlık.

Stil Direktoru dedi ki...

Hiç anlamam örgüden şeker ya valla bravo güzel günlerde giy

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Atkıda çok güzel renkte!
Sevgiler canım...

BirSen dedi ki...

*Gül$ah*: Sag ol canimcim ;)

*Cemre*: Canim kirmizi rengi bende cok severim.:)

*Mamila* Te$ekkürler canim

*Noyumberry*: Te$ekkürler tatlim :)

*Bucanni*: Canim banada arada öyle oluyor.:)

*Túba*: Yap canim benim :)

*Atolye Kedi*: Sag ol canim

*Evimin Incileri Belgin*: Cok te$ekkür ederim canim benim :)

*Antigone*: Sag ol canim

*Neduk*: Te$ekkürler Nedret ablacim

*Stil Direktörü*: Sag ol canimcim :)

*$ansli*: Te$ekkürler tatlim ;)