9 Ocak 2010 Cumartesi

Kisa Kollu Lila Kazak

Gecen ki$ ördügüm lila kazagimi giydim dün...hazir giymi$kende hemen babamin eline tutu$turu verdim dijital makinami beni ceksin diye. :) Aslinda diktigim ördügüm okadar cok $ey varki ama ne yalan söyleyim onlari giyip resim cekinmeye ü$eniyorum,yada giydigim zamanda resimlemeyi unutuyorum.:)

Neyse daha yeni bir blogger sayilirim,zamanla unutmamayi ögrenirim herhalde.:)

Örnek: Ikili burgu & ters örgü
Etek kismi pirinc örnegi ama iki$er sira olarak iki düz iki ters ördüm.

10 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

hatun hamarat canım örüyo döktürüyo çok güzel olmuş canım ellerine sağlık bende istiyorum ama ı-ıhh daha bi atkıyı bile örüp bitiremedim

noyumberry dedi ki...

dikiş,örgü maşallah :)
ellerine sağlık..
mor renk severim,ayrıca uzun olarak örmen güzel olmuş canım..

Unknown dedi ki...

Çok şık olmuş renk ise muhteşem sizede çok yakışmış ellerinize sağlık sevgiyle kalın...

cingifilli dedi ki...

marifetli arkadaşım benim.blogumda ödülün var!

Şehnaz dedi ki...

senmi ördün ..çok ama çok güzel oılmuş...hazır zannettim...elllerine sağlık canım....

noyumberry dedi ki...

canım:) benim de bloğumda ödülün var..

Stil Direktoru dedi ki...

BirSen canım kar geçen seneden değil ama değil mi? Burası sıcak oralarda kar mı var yoksa aman üşütme

BirSen dedi ki...

*Cemre*: canimsin benim :)

*Noyumberry*:uzun kazaklari severim....cok te$ekkür ederim canim.:)

*Evimin Incileri Belgin*:Sag ol tatlim.

*Cingifilli*: Ay ya$asin! :))

*$ehnaz*: evet tatlim ben ördüm,te$ekkür ederim.:)

*Noyumberry*: Oleeeyy bugün ödüle doymuyorum..:))

*Stil Direktörü*: Canimcim kar bu seninin :)..bir kac günden beri durmaksizin yagiyor.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Merhaba:) Kazak harika:) Renk süper! Fondaki kar ise bambaşka:) Biz bu sene İstanbul'da göremedik henüz:(( Mutlu pazarlar:)

Bucanni dedi ki...

Vay be Ağbimden tam destek :) Şekerim fotoğrafçınıda bulmuşsun ohh.
Manzaraya zaten diyecek yok. Kazak ise zaten söylemiştim. Süper...Öptüm hepinizi.