15 Ocak 2010 Cuma

Gül$ahin Hirkasi

$u an gecenin bir vakti ve ben hala kendimi blog sayifalarindan alamiyorum, zaten uykumda yok ne zaman gelir bilmem! blogger arkada$larimin yaptiklarini görüdükce gözlerim bir kat daha büyüyor. 8) böylede olmazki aaaa..... uykusuz kaliyorum sizin yüzünüzden..:) yine ne güzel $eyler dikilmi$,örülmü$, yazilmi$ sanirim bu gece uyku haram bana, cünki ilgimi ceken her$eye göz atmak istiyorum..:)

Bu arada, bugün nihayet Gül$aha örmü$ oldugum hirkayi resimleye bildim. Hazir uykum kacmi$kende hemencicik postu ekleyim dedim. Sag olsun Gül$ahda kendi hirkasi icin bana modelik yapti.:) Canimcim güle güle giy...

Belki bu hirka size tandik gelebilir aynisindan kendimede örmü$tüm burda görebilirsiniz.

Herkeze kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...(gece oldugu icin biraz duygu yogunlugumu ya$iyorum ne... :))


9 yorum:

TÛBA dedi ki...

hırka cok gusel olmuş sendekınıde cok begenmıstım zaten,bende yaıcam inş.,güle güle giy canıkom, ayrıca saçlarında muthiş olmuşş;)

Stil Direktoru dedi ki...

Çok güzelmiş datlum altın kolye taksana altın tonlarında yani yada yaka iğnesi

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Hazır gibi olmuş sahibi güle güle kullansın:)

Bucanni dedi ki...

Oooo hırka süper manken süper :) Daha ne olsun. Ellerine sağlık şekercim. Güloş güle güle giy. Bu arada saçlar da yakışmış. Öptüm hepinizi.

Bucan Gülsah dedi ki...

Canim cicim ellerine emegine saglik cok cok güzel oldu seve seve giyecegim... Herkeze senin gibi görümce dilerim ;-))
Seni seviyorummmmm
Gülsah

Atolyekedi dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sğlık

Karen Hanim dedi ki...

Hırka çok güzel. Kısa kolu olduğu için çok beğendim.

BirSen dedi ki...

*Túgba*: te$ekkür ederim canikom :)

*Stil Direktörü*: evet kahver rengine altin tonlarda güzel gider canim.;)

*Örgüeli*:sag ol canim!

*Bucanni*: te$ekkürler tatlim,benide Gül$ahin yeni sac modelini cok begendim ;)

*Bucan Gül$ah*: Güle güle giy tatli$kom..bende seni seviyoooo :)

*Atolye Kedi*:te$ekkürler canim

*Karen Hanim*: begendiginize sevindim,cok te$ekkürler :)

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş,tek kelimeyle BAYILDIMMMMM...Adres değişikliği yaptım,yeni sayfama bekliyorum ;)http://sibelleherseydenbiraz.blogspot.com/